Rawatan Sendiri Untuk Jangkitan Saluran Kencing - UTI Relief Segera

Rawatan Sendiri Untuk Jangkitan Saluran Kencing - UTI Relief Segera

Adakah anda tahu bahawa beribu-ribu orang akan mencari 'rawatan diri jangkitan saluran kencing' dalam tempoh sebulan akan datang? Kebanyakan U.T.I. penghidap mencari rawatan alternatif yang tidak mempunyai kesan sampingan. Kebanyakan pesakit mempunyai sedikit atau tidak ada kejayaan dengan antibiotik.

Jika anda telah mengalami 2 atau lebih jangkitan (atau jika ini adalah jangkitan pertama anda), artikel ini sesuai untuk anda. Dalam masa 3 minit, anda akan mempelajari 5 cara percuma untuk menyembuhkan jangkitan saluran kencing anda dan menyediakan diri anda dengan UTI bantuan segera.

Dan ini semua bermula dengan kembali kesihatan saluran kencing anda! Biar saya jelaskan.

Satu Rawatan Alternatif vs Antibiotik

Adakah anda tahu bahawa sesetengah pakar percaya bahawa jangkitan saluran kencing boleh menjadi penyakit yang paling mudah atau jangkitan menyembuhkan secara semulajadi?

Malangnya, kebanyakan pesakit percaya cadangan doktor dan propaganda syarikat-syarikat farmaseutikal. Dalam perubatan Barat, kami percaya bahawa ubat-ubatan sintetik sentiasa penawar terbaik dan tanpa kecacatan. Walau bagaimanapun, U.T.I. antibiotik adalah kesan sampingan sering ladened dan benar-benar boleh membuat saluran kencing anda kurang sihat.

Sebab mengapa antibiotik begitu dahsyat adalah kerana mereka membunuh bakteria semua 'tidak baik' dan 'baik'. Mujurlah, U.T.I. rawatan alternatif menggunakan makanan keseluruhan, makanan tambahan, vitamin dan tips kesihatan yang baik untuk mengepam secara semula jadi bakteria yang menyebabkan jangkitan.

Berikut adalah beberapa tips mudah untuk memulakan anda!

Rawatan diri kencing Tract Jangkitan Tips

1. Air perlu diminum sepanjang hari. Kira-kira 80% rakyat Amerika mengalami dehidrasi dan tidak mengetahuinya. Anda perlu minum lebih kurang 2 gelas tinggi air untuk setiap 2 jam anda terjaga. Jelas sekali, anda akan membuang air kecil lebih tetapi ini adalah baik. Jangan memegang!

2. Cranberries sering sinonim dengan U.T.I. Remedy. Walau bagaimanapun, cranberry mesti ditambah dengan bahan-bahan lain untuk itu berkesan. Cranberry dan tablet kranberi yang membantu dengan mewujudkan persekitaran yang berasid bagi bakteria dalam saluran kencing. Kajian juga mendapati sebatian dalam cranberry yang benar-benar menanggalkan bakteria daripada lapisan pundi kencing ini.

3. Selepas menambah cranberry, adalah penting untuk meneutralkan asid dalam saluran kencing, yang mewujudkan perasaan terbakar apabila anda membuang air kecil. Anda boleh melakukan ini dengan cepat dengan segelas Alka-Seltzer yang akan melegakan kesakitan dan pembakaran tetapi juga mengekalkan pH pundi kencing.

4. Mencegah jangkitan dan menyembuhkan jangkitan sering perkara yang sama. Dan salah satu cara untuk melakukan kedua-duanya adalah dengan menambah vitamin C (juga dikenali sebagai asid askorbik). Vitamin C akan meningkatkan imuniti untuk melawan jangkitan bakteria. Semasa serangan, menambah 3.000 mg setiap hari. Dan menghalang, menambah 2.000 mg setiap hari.

5. Akhir sekali, lozenges zink juga harus disertakan dengan vitamin C yang anda menambah. Zink akan membantu badan anda menggunakan vitamin C yang akan memberi manfaat kepada sistem imun anda. Anda boleh mencari lozenges zink di mana-mana farmasi atau kesihatan kedai.

U.T.I. Bantuan segera dalam 2 jam

Tidak ada komentar:

Posting Komentar