Bagaimana Mempunyai berpeluh Palms Lead Me untuk mencari penawar Itu Kerja dalam Hanya 5 Hari

Bagaimana Mempunyai berpeluh Palms Lead Me untuk mencari penawar Itu Kerja dalam Hanya 5 Hari

Jika anda tidak boleh hidup dengan tapak tangan berpeluh anda lagi maka artikel ini mungkin hanya apa yang anda perlukan sekarang. Lihat, tapak tangan saya telah berpeluh untuk lebih daripada 20 tahun dan pada satu ketika saya tidak boleh mengambil rasa malu yang berterusan lagi jadi saya memutuskan saya perlu mencari penawar untuk tapak tangan berpeluh dan menghilangkan masalah ini sekali dan untuk semua.

Salah satu penawar pertama saya terserempak dipanggil ETS, Endoskopi Thoracic simpatektomi, yang pada dasarnya satu prosedur yang agak mudah pakar bedah tidak kekal berhenti tapak tangan anda daripada berpeluh. Ia benar-benar prosedur cepat tetapi masalahnya ialah bahawa ia juga sangat mungkin meninggalkan anda dengan berpeluh pampasan sebagai kesan sampingan. Sesetengah orang telah melaporkan bahawa ia adalah begitu kuat ia benar-benar membuat kehidupan mereka lebih teruk daripada apa yang mereka alami dengan tapak tangan berpeluh sebelum ini.

Ini adalah mengapa saya tidak benar-benar mahu mencubanya pada permulaan atau melainkan sehingga saya menguji beberapa penawar lain. Pada permulaan saya telah mencuba ubat-ubat herba, cremes dan antiperspirants kuat tetapi apa-apa seolah-olah bekerja dengan cara yang sepatutnya.

Perkara adalah, antiperspirants hanya bekerja untuk berpeluh ketiak tetapi mereka hampir tidak pernah bekerja untuk berpeluh tangan. Dengan saya, tapak tangan saya hanya sekadar berpeluh terlalu banyak untuk dapat memohon penyelesaian pada kulit saya.

Tetapi segala-galanya berubah pada hari aku menemui cara untuk membuat peranti iontophoresis saya sendiri. Dalam masa kurang daripada 6 hari menggunakannya ia sembuh sepenuhnya dari tapak tangan saya berpeluh dan ia lebih kemudian setahun dari hari itu dan tapak tangan saya masih 100% kering. Apa yang saya perlu lakukan adalah untuk terus melakukan rawatan iontophoresis sekali sebulan selama kira-kira 20 minit dan tapak tangan saya akan tetap kering selama yang saya akan mahu. Ia benar-benar mudah yang.

Apa yang saya cadangkan adalah untuk melihat kedua-dua peranti komersial dan alternatif buatan sendiri yang bebas dan keputusan yang mana satu sesuai untuk anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar