Jangkitan Natural Health kencing Tract - Untuk Penyembuhan Atau Mencegah itu?

Jangkitan Natural Health kencing Tract - Untuk Penyembuhan Atau Mencegah itu?

Anda telah melihat ke atas maklumat mengenai kesihatan semulajadi jangkitan saluran kencing tips. Dan anda mungkin telah mendapati bahawa terdapat maklumat lagi di luar sana daripada yang anda harapkan. Yang benar adalah bahawa terdapat pelbagai cara untuk mengubati dan mencegah jangkitan saluran kencing. Tetapi apa yang sah dan dikaji?

Malah, mencegah dan menyembuhkan tangan jangkitan berjalan-jalan di tangan. Oleh itu, jika anda memilih untuk mengelakkan jangkitan; anda kemungkinan besar akan menyembuhkan jangkitan semasa anda juga. Malangnya, kebanyakan U.T.I. pesakit telah mencuba antibiotik yang dibuang kesihatan pundi kencing mereka rusak. Tetapi jika anda membuat keputusan untuk mencuba beberapa tips kesihatan semula jadi yang ringkas, anda boleh menyembuhkan jangkitan anda dalam masa kurang daripada 12 jam dan mencegahnya untuk sepanjang hayat anda.

Berikut adalah 7 tips PERCUMA untuk anda bermula!

Bagaimana untuk Penyembuhan dan Mencegah Jangkitan Saluran Kencing

Ini kesihatan semulajadi kencing tips jangkitan saluran mungkin berita lama atau menjadi sesuatu yang anda tidak pernah mendengar sebelum ini. Ia adalah penting bahawa anda membuat ia satu tabiat untuk mencuba setiap hujung setiap hari.

1. Badan anda perlu memerah setiap hari. Malangnya, kira-kira 80% rakyat Amerika mengalami dehidrasi yang membawa kepada curahan yang tidak betul toksin, bakteria dan juga radikal. Anda boleh memulakan curahan jangkitan anda dengan meminum 2 gelas tinggi air untuk setiap 2 jam anda terjaga. Jika anda minum air sepanjang hari, anda mempunyai peluang yang lebih baik untuk mencegah dan menyembuhkan jangkitan anda.

2. Anda juga mungkin ingin untuk makan makanan yang kaya dengan serat larut air dari buah-buahan dan sayur-sayuran. Serat semula jadi akan mengepam badan anda dan juga air. Cuba makan lebih sayur-sayuran daripada buah-buahan kerana gula yang tinggi (dan asid) kandungan dalam buah-buahan. Makan sekurang-kurangnya 4-6 hidangan sehari.

3. Satu ubat yang hebat untuk cuba adalah pasli. Pasli mengandungi sebatian yang dikenali sebagai apiol yang merupakan minyak yang tidak menentu yang bertindak seperti antiseptik untuk pundi kencing. Anda boleh melihat pemindahan di jam selepas mengambil hiasan ini.

4. Anda juga mungkin ingin mencuba Alka-Seltzer yang akan membantu melegakan kesakitan dan pembakaran. Ia juga akan mengekalkan pH sistem kencing.

5. Makanan yang mengandungi kandungan asid yang tinggi akan membuat gejala-gejala anda lebih teruk. Ia adalah penting untuk mengelakkan makanan ini semasa rawatan anda: kopi, teh, coklat, cola, jambu, oren, nanas, strawberi, tomato, anggur merah, minuman berkarbonat, steak, jagung, telur dan krim masam.

6. antibiotik Jika anda telah mengambil, ini adalah beberapa makanan yang akan mengembalikan keseimbangan pH anda: kale, bayam, ubi, keladi, zucchini, lobak merah, labu, bawang, brokoli dan sawi sayur-sayuran.

7. Di sini juga beberapa makanan yang akan mencuci bakteria 'buruk' (E coli) dari saluran anda: air mineral, sayur-sayuran bit, terung, kacang hijau, avokado, anggur, pear, dan epal.

8. Akhir sekali, peningkatan dalam fungsi buah pinggang membantu badan menyingkirkan toksin dan meningkatkan aliran air kencing. Dan alfalfa adalah cara yang baik untuk meningkatkan keupayaan fungsi buah pinggang. Alfalfa jus pekat merupakan ubat yang baik untuk UTI.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar